Cute Blinking Unicorn ronjasfotoo -

Love you!♥

Tänkte skriva lite om mina närmsta vänner! :)

Hanna:

Hanna är min bästa vän och hon vet typ allt om mig. Jag kan alltid prata med henne om jag är ledsen. Hon finns alltid där för mig och jag finns alltid här för henne! Vi har alltid kul tillsammans och jag älskar henne med hela mitt hjärta!♥
Antonio:
Antonio är min älskade dampbroder. Vi har den bästa natthumoren någonsin! Han är mitt andra hjul, utan honom är det ingen riktig Ronja! Älskar dej Antonio!♥
Hampus:

Hampus och jag kan gå runt och prata i evigheter. Han är en perfekt kille, han har ALLT! Han är världens bästa vän, alla borde ha en sån vän som Hampus! Jag är såå glad att jag har dig Hampus! Älskar dig!♥
Kasper:

Kasper är min ängel som jag kan berätta allt för. Han är as rolig att hänga med och han är en grym kille som alltid får mig på bra humör! Älskar dig gubben!♥
puss♥

Kommentarer
Postat av: Hampus

Hahaha as grymt ju perfekta bloggen du är bara bäst ronja!<3

2012-01-09 @ 02:57:13
Postat av: Hanna

ÅÅHH, älskar dig Ronja! <3 <3

2012-01-09 @ 10:15:43
Postat av: Kasper

2012-01-09 @ 17:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0